Рубрики
МЕНЮ
Недилько Ксения
Популярна модель та американська медійна особистість Кім Кардаш’ян вирішила прорекламувати свою нову лінійку купальників від бренду Skims та здивувала американців і весь світ.
Реклама бренду Skims Колаж порталу "Коментарі"
Для реклами на Таймс Сквер у Нью-Йорку встановили кількаметрову надувну ляльку у купальнику. Вона лежить на платформі та прикриває своє обличчя руками від сонця. Лялька своїми формами дуже нагадує власницю бренду Кім Кардаш’ян, а також не залишає без уваги жодного, хто проходить повз на вулиці, чим закликає ознайомитися з колекцією бренда вже більш детально.
Нагадаємо, портал "Коментарі" писав, що на церемонії "Оскар" у Лос-Анджелесі цього року зірки вирішили не перевантажувати свої образи тканинами — багато хто з'явився в ультравідкритих та прозорих вбраннях. Як повідомляє портал "Коментарі", про це пише BILD.
Серед найсміливіших гостей виявилася актриса Олівія Уайлд, яка продемонструвала ефектний образ із мінімумом одягу. У той час як у Dolby Theatre панували елегантні сукні, на вечірці Vanity Fair і благодійному прийомі Елтона Джона стиль був набагато зухвалішим і відвертішим.
Зірки, за словами гостей церемонії, начебто змагалися у тому, хто покаже більше свого тіла — і деякі вбрання залишали мінімум простору для фантазії. Навіть легкий холод не завадив знаменитостям вибрати прозорі тканини та глибокі вирізи, серед них Зої Кравіц, Аліса Мілано, Елізабет Герлі, Джулія Фокс – колишня дівчина Каньє Веста, Каміла Кабелло та інші.
Новини