logo_ukra

BTC/USD

56396.51

ETH/USD

3490.88

LTC/USD

353.51

USD/UAH

27.86

EUR/UAH

33.56

RUB/UAH

0.39

lang

Мова

UA RU
comment

Рубрики

comment

МЕНЮ

Головна Новини Зірки скандал Ювелірний скандал: компанію, яку рекламували Кравець і Каменських, підозрюють у плагіаті (ФОТО)
commentss НОВИНИ Всі новини

Ювелірний скандал: компанію, яку рекламували Кравець і Каменських, підозрюють у плагіаті (ФОТО)

Амбасадором злощасної колекції за збігом обставин стала співачка Настя Каменських

13 квітня 2021, 18:43 comments1004

В українському ювелірному бізнесі зріє гучний скандал. Днями власниця відомого бренду "Guzema", який спеціалізується на виготовленні прикрас, Валерія Гузема висунула претензії компанії "Золотий вік".

Ювелірний скандал: компанію, яку рекламували Кравець і Каменських, підозрюють у плагіаті (ФОТО)

Валерія Гузема звинувачує "Золотий вік" у плагіаті. Колаж: Сегодня

Причина дуже серйозна — нібито плагіат однієї з її ексклюзивних колекцій. Усі подробиці Гузема повідомила на особистій сторінці в соцмережі Instagram.

За словами ювеліркині, її компанія працює на українському та зарубіжному ринках вже 5 років. За цей час світ побачили понад 20 колекцій прикрас, випущених і зареєстрованих під єдиним брендом.

Також Валерія Гузема співпрацювала з іншими колегами, що призвело до створення десятка різних колаборацій. Однак до цього власниці торгової марки не доводилося зустрічатися з таким явним, за її словами, плагіатом.

Як пояснила Гузема, в 2021 році "Золотий вік" представили громадськості нову колекцію прикрас. Саме вона нібито в точності повторила "Classic Collection", створену Валерією Гуземою і її командою. Більшее того, ці прикраси стали стартом для подальшого зміцнення ТМ "Guzema" на ювелірному ринку.

Валерія Гузема спробувала вирішити раптовий конфлікт безпосередньо із адміністрацією "Золотого віку". Але, за її словами, будь-які звернення компанія проігнорувала. Ніяких пояснень, а вже тим більше вибачень від виробника не було.

Як стверджує ювелір, у "Золотому віці" навіть не стали "заморочуватися" із додаванням нових елементів у свої каблучки. Команда Гуземи спеціально придбала одну із начебто сплагіачених прикрас і порівняла її з "оригіналом".

Власниця бренду підкреслила, що всі товари, які виготовляються її компанією, розробляються винятково нею. До виходу в широкий світ вони тестуються і отримують оцінку вузької фокус-групи.

Усі свої прикраси Валерія Гузема вважає інтелектуальною власністю, а тому не збирається забути "Золотому віку" цю ситуацію. Маючи на руках всі необхідні документи, які підтверджують права власності на використання прикрас, ювелір вирішила звернутися до суду.

До речі, зараз при пошуку на офіційному сайті "Золотого віку" система стверджує, що необхідної каблучки немає в наявності. При цьому із загального переліку продукції прикрасу не вилучили.

Ювелірний скандал: компанію, яку рекламували Кравець і Каменських, підозрюють у плагіаті (ФОТО) - фото 2

Варто зазначити, що обличчям рекламної кампанії злощасної колекції "Золотого віку" стала відома українська співачка Настя Каменських (нині виступає під псевдонімом NK). Слоганом обрали слова "Почуття прикрашають".

До слова, раніше "Золотий вік" рекламували актриса Студії "Квартал 95" Олена Кравець і навіть нинішній президент Володимир Зеленський.

Ювелірний скандал: компанію, яку рекламували Кравець і Каменських, підозрюють у плагіаті (ФОТО) - фото 3

Нагадаємо, "Коментарі" повідомляли про те, що з плагіатом також була пов'язана сольна кар'єра іншої української співачки — Наді Дорофєєвої. Що не так з її першою піснею, дізнайтеся в нашому матеріалі.


Читайте Коментарі в Google News

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

comments.ua
comments.ua

Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!