Головна Новини Зірки шоу бізнес Forbes визначив найвпливовіших креаторів світу: Top-2023
commentss НОВИНИ Всі новини

Forbes визначив найвпливовіших креаторів світу: Top-2023

Цього року 50 лауреатів щорічного списку Forbes Top Creator за допомогою своїх 2,6 мільярда передплатників заробили близько 700 мільйонів доларів

28 вересня 2023, 21:47
Поділіться публікацією:

Forbes визначив найвпливовіших креаторів світу, які як творці, інфлюенсери, стримери та влогери в соціальних мережах задають тон у сфері розваг та реклами. "Коментарі" представляють першу десятку рейтингу.

Forbes визначив найвпливовіших креаторів світу: Top-2023

Найпопулярніші креатори 2023-го

Перший у рейтингу Іммі Дональдсон (MrBeast), який за допомогою 312 млн передплатників заробив $82 млн. Як зазначають у Forbes, сила та популярність MrBeast походять з його відеороликів та трюків, у тому числі про виживання в Антарктиді протягом 50 годин та будівництво шоколадної фабрики Вонка. Свої ролики в YouTube він використав для того, щоб заробити капітал на цифровій рекламі та побудувати реальну імперію. Так, до неї увійшли закусочні Feastables та мережа ресторанів MrBeast Burgers, а також велика лінійка товарів Donaldson.

Другим у списку йде Олажиде Олатунджі, який зміг заробити 24 млн доларів і може похвалитися 112 млн фоловерів. Залучаючи своїм дивовижним гумором, він поступово перетворився з коміка на репера та боксера, випустивши два сингли у 2023 році та уклавши багаторічний дистриб'юторський контракт зі своєю промоутерською компанією Misfits Boxing. Він є обличчям Prime Hydration разом із Логаном Полом (№6 у списку найкращих авторів).

Джейк Пол зміг залучити 66 млн. передплатників, отримавши прибуток $34 млн. Зірка Vine, що став боксером, чиї трюки на YouTube, такі як несподівані татуювання, поїдання собачого корму і купання в Icy Hot, залучили мільйони фанатів. Вони також викликали суперечки, включаючи звинувачення у сексуальних домаганнях та шахрайстві з фанатами. Так чи інакше, але "Форбс" називає Пола за його здатність організовувати видовища одним із найбільш високооплачуваних спортсменів у 2022 році. Його спонсором став енергетик Celsius, а сам Пол заснував додаток для ставок на спорт Betr, який зібрав 50 мільйонів доларів.

Ретт і Лінк та їх 51 мільйон передплатників змогли отримати $35 млн. Два колишні інженери, які товаришували зі школи, — справжні імена Ретт Джеймс Маклафлін і Чарльз Лінкольн "Лінк" Ніл III — почали публікувати комедійні шоу на YouTube у 2006 році. Зараз вони заснували розважальну компанію, де працює понад сто осіб. Вони створюють на YouTube щоденне шоу "Доброго міфічного ранку", кулінарне шоу "Міфічна кухня" та канал комедійних скетчів Smosh для своїх 18 мільйонів передплатників. Крім цього, парочка колишніх інженерів виступає з концертами та веде прямі трансляції заходів, а також випускає книжки та телешоу.

Чарлі Д'Амеліо стала обличчям Prada та ходячою рекламою Amazon, CeraVe та SKIMS, лінії одягу, співзасновником якої є Кім Кардаш'ян. Вона лідер серед жінок-креаторів у TikTok з 213 млн. передплатників та $23 млн. прибутку. Її родина знімає третій сезон свого реаліті-серіалу "Шоу Д'Амеліо", а також управляє нещодавно запущеним взуттєвим брендом D'Amelio Footwear. При цьому Чарлі ще не виповнилося і 20 років.

Логан Пол розважає публіку тим, що показує на ЮТуб трюки з роздачею iPhone та боротьбою зі знаменитостями, такими як Кевін Харт. Канал залучив 23,6 мільйона передплатників, але тривожні та безтактні відео Пола, зокрема показ трупа в "лісі самогубців" у Японії, призвели до того, що його тимчасово демонетизували на платформі. Тим не менш, він може бути задоволений $21 млн. та 74 млн. передплатників.

Елліот Тебеле (F*ckJerry) заробив $30 млн. Його акаунти, у тому числі F*ckJerry, BeigeCardigan, DudeWithSign та JerryNews, залучають до 40 мільйонів передплатників. Основні доходи йому приносять набори настільних ігор, до яких входить його гра для вечірок "What Do You Meme", що продається по всій країні в Target, Walmart та Amazon. Сам він уже почав займатися алкогольним бізнесом, випустивши вірусний бренд текіли Jaja.

Емма Чемберлен змогла заробити $20 млн. Після зйомок відео на YouTube у будинку своєї матері Емма Чемберлен покинула школу, зібрала 27,9 мільйона передплатників і перетворила свій сухий гумор та пристрасть до моди на імперію способу життя. Вона змогла укласти угоду з Louis Vuitton і продовжує налагоджувати партнерські відносини з такими компаніями, як Cartier, Lancome, Levi's, Aritzia та Canon. Також її компанія з виробництва напоїв Chamberlain Coffee продає товари у Walmart та Sprouts.

Метт Райф зміг отримати $25 млн. та інтерес 22 млн. передплатників. Стендап-комік використовує славу у соціальних мережах, щоб продавати квитки на живі виступи. Після десяти років виступів у невеликих клубах Райф набув популярності в TikTok після того, як кліп, в якому він жартує з шанувальницею, став вірусним. Він продав понад 750 000 квитків на свій міжнародний тур. А його спеціальний стендап Netflix "Природний відбір" вийде в ефір пізніше цього року.

Брент Рівера освоїв кілька найпопулярніших у світі соціальних мереж — починаючи з Vine, потім YouTube і, нарешті, TikTok, де його комедійні відеоролики (у яких часто фігурує його молодша сестра Лексі) тепер приваблюють аудиторію в 50 мільйонів шанувальників. Серед його партнерів Starbucks, Xbox та Prada. А у його фінансовому активі $17,5 млн.

Тим часом, стало відомо, що сепаратистами на Кавказі керували з ФСБ.

У Москві побудують мечеть на вулиці, названій на честь людини, яка оголосила Росії війну.

А метеорологи розповіли, якою буде зима 2024 року в Україні.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

Поділіться своєю думкою!


Новини