Рубрики
МЕНЮ
Slava Kot
Влада Китаю намагається позбутись в мережі від "нероб", які хизуються грошима, заявляють, що навчать швидко розбагатіти або хочуть отримати популярність завдяки фотографіям розкішного життя. З китайських соціальних мереж за кілька днів зникли тисячі подібних записів.
Китайським інтернет-знаменитостям заборонили показувати багатство. Фото з відкритих джерел
У Китаї почалась загальнонаціональна боротьба з "хизуванням багатства". В середині травня найбільші платформи соціальних медіа Китаю, зокрема Weibo, Xiaohongshu і Douyin (китайські аналоги Twitter, Instagram і TikTok) розпочали синхронне блокування та видалення тисячі постів. Крім того, деякі китайські інфлюенсери отримали покарання за пропаганду "шкідливих цінностей".
Платформа Weibo, яка має майже 600 мільйонів активних користувачів, опублікувала список речей, які підпадають під заборону: показ розкішних автомобілів або будинків, як метод для просування послуг, продуктів та іміджу; публікації людей, які розкидають купюри або фото з великими сумами готівки; повідомлення з текстом про те, як заробити "мільйони за місяць"; фотографії "золотої молоді", яка насолоджується багатством отриманим завдяки батькам.
Це одна з найрішучіших кампаній в китайському інтернеті проти "культу грошей" і хизування розкішшю. Китайська влада пояснила, що стурбована збільшенням чисельності облікових записів, які створили фіктивні особи або представлення в мережі неправдивого життя, щоб отримати популярність.
Однією з причин, чому розкішне життя в мережі видаляють – це програма Сі Цзіньпіна щодо "спільного процвітання", за якою збагачення відбувається рівною мірою для всіх громадян Китаю. Станом на 2022 рік у Китаї спостерігався найбільший розрив за останні 40 років у доходах між багатими та бідними.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв про 10 найпопулярніших інфлюенсерів у TikTok.
Також "Коментарі" писали про 7 знаменитостей, які виросли в бідності.
Новини